قصه عشق ما

عشق من

قصه عشق ما

عشق من

من۶

نمیدونم چرا وقتی نظراتو خوندم دلم گرفت.با بعضیا موافقم.با بعضیا نه.ساعت ۲ با ی فرشته زمینی صحبت کردم بهم امیدواری داد گفت درستش میکنم.منم امید دارم که درست بشه.منو میخواد دوسم داره.چی یکی دیگه اومده تو زندگیش؟شما از کحا این قد مطمینید؟تو دل ادمو خالی میکنید.اگر منو نمیخواست بهم اسمس میزد که به من دیگه زنگ نزن.میخوام مثبت فکر کنم.ایمان برمیگرده

نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم خونه چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام گلم. خوبی؟
نگران نباش عزیزم. کم کم به خصوصیات اخلاقیشون آشنا میشی

پیش ما هم بیا خوشحال میشیم

http://manbaoon.blogsky.com

alimahrooz چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.byrapid.com

سلام خوبی وبلاگ خیلی خوب وقشنگی داری خوشحال میشم اگه به سایت من هم سر بزنی در مور فروش اکانت های رپیدشیر و مگا آپلود هستش. منتظرتم راستی میشه یه لینک از سایت من تو وبلاگت بدی با همین عنوان فروش اکانت های رپیدشیر و مگا اپلود ؟ ایشالا جبران میکنم مرسی فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد