قصه عشق ما

عشق من

قصه عشق ما

عشق من

من۳

نه زنگ جواب میده نه اسمس.دارم دیونه میشم.چیکار کنم؟شما عاشق بودید؟توی انتحانامه الان.هیچی نخوندم.دوس دارم بمیرم خسته شدم
نظرات 3 + ارسال نظر
کلوچه خانم چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ق.ظ

سلام دوستم...مرسی که اومدی پیشم...
میشه بگی منو از کجا میشناسی؟؟
امیدوارم امتحاناتو با نمرات خوب پاس کنی...

شیرین چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ب.ظ http://pandorabox.blogsky.com

عزیزم منم 27 سالمه و تجربه ی خوبی تو این زمینه دارم.

دیوونه نشو و فکر و حواستو جمع کن. عشق آتیشی که اینور چهارراه عاشق باشی و اون ور چهارراه فارغ به هیچ دردی نمی خوره.

بزار پست بعدی رو بخونم.

در مورد تکلیف چیزایی که دست اونه هم بیشتر و واضحتر بنویس که ببینیم تا چه حد تکلیف اونا مهمه که معلوم بشه یا نشه.

علی چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ http://alibabaey.blogsky.com/

سلام
این چه وضعی؟

دواش فقط تو بیخیالیست
درسته که مشکله

نه زنگ میزنی نه اسمس

فقط حواست به درست باشه و امتحان

اصلاً موبایل تا پایان امتحانات تعطیل
خاموشش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد